Artikelen
3 december 2020
5 VRAGEN AAN: DE VARIABELE
1. WAAROM WILDE DE VARIABELE GRAAG OP DE COVER VAN NIJMEGEN BUSINESS STAAN?
“Om binnen de regio Arnhem – Nijmegen aandacht te vragen voor onze zorg en uitdaging om ook over 10 jaar nog voldoende gemotiveerde vakmensen binnen de branche te hebben. Deze aandacht is noodzakelijk om bestaansrecht in de toekomst te borgen. Dan is alleen naamsbekendheid niet voldoende.”
2. ALS JE NIET DE PRODUCTEN EN DIENSTEN DIE DE VARIABELE BIEDT MOET VERKOPEN, MAAR DE ‘DROOM’/HET DOEL ERVAN… HOE ZOU JE DAT OMSCHRIJVEN?
“Deze vraag sluit naadloos aan bij onze aanpak en ons bedrijfsDNA. Wij zijn geen bedrijf dat alleen een product of dienst levert. De Variabele bestaat uit een groep gemotiveerde (vak-) mensen die samen tot doel hebben om vastgoed op de meest effectieve en efficiënte manier te onderhouden en verbeteren. Hierbij speelt de bewoner en gebruiker van dit vastgoed een belangrijke rol. Er moet altijd een juiste goede balans tussen kwaliteit en klantvriendelijkheid zijn.”
3. HOE ZOU DE VARIABELE GRAAG OMSCHREVEN WILLEN WORDEN DOOR VAKKRACHTEN EN TECHNISCH SPECIALISTEN?
“Als partner in vastgoedonderhoud. Een partij die zowel meedenkt als meewerkt om het doel van goed vastgoed voor nu en in de toekomst te borgen. Zowel voor de eigenaar als voor de bewoner of gebruiker.”
4. WAAROM IS VOOR DE NAAM DE VARIABELE GEKOZEN? WAT IS DE GEDACHTE HIERACHTER?
“Zien we vastgoedbeheer als een wiskundige vergelijking, dan zijn de eigenaar en bewoner/ gebruiker vaak vaste waarden. De variabele in het beheer van het vastgoed is de partij die het onderhoud uitvoert. Hierin willen wij als De Variabele graag een vaste waarde zijn. Wel een vaste waarde die mee beweegt met vragen en uitdagingen van de eigenaar.
5. WAT IS BINNEN JULLIE BRANCHE(S) MIN OF MEER VANZELFSPREKEND, MAAR HEEFT DE VARIABELE WETEN OM TE BUIGEN TOT EEN USP?
“Onderhoud in bewoonde situatie vraagt nadrukkelijk om meer dan alleen een goed technisch product maken. Mensen informeren, begeleiden en instrueren is een wezenlijk onderdeel van het pakket dat we aanbieden. Er is echter zelden specifieke aandacht voor. Door de afdeling Klant als organisatievorm bewust te positioneren naast Techniek krijgt deze vanzelfsprekendheid de aandacht die het verdient. Hier boeken we de afgelopen jaren mooie successen mee. Daarnaast zijn we bewust bezig met innovaties als producten en softwarepakketten die in de onderhoudsmarkt bijdragen aan noodzakelijke effectiviteit. ”
Meer weten? Kijk De Variabele.
Nijmegen Business