Artikelen
22 juni 2021
5 VRAGEN AAN: Erik van der Harst van Schäfer Shop Arnhem
1. DE TAGLINE VAN HET MERK SCHÄFER IS ‘WERKT. GEWOONWEG. BETER.’ KUN JE DIT TOELICHTEN EN WAAROM WERD GEKOZEN VOOR DE OPVALLENDE PUNT NA IEDER WOORD?
Het idee achter de . is dat deze ieder woord individueel maar ook de lijn in zijn geheel kracht bij zet. Vandaar dat ook in ons nieuwe logo de . achter onze naam is gezet. Daarnaast geeft de ronde vorm veel haakjes om toekomstige uitingen rondom ons merk aan vast te knopen.
2. ALS JE NIET HET PRODUCT OF DE DIENST MOET VERKOPEN, MAAR DE DROOM. HOE ZOU JE DIE OMSCHRIJVEN?
De opbrengsten in tijd en geld van het zaken doen met ons.
3. HOE ZOU EEN KLANT VAN JULLIE HET BEDRIJF AAN EEN ANDER OMSCHRIJVEN?
Als een betrouwbare leverancier met kwalitatief uitstekende producten.
4. WAT IS BINNEN JULLIE BRANCHE MIN OF MEER VANZELFSPREKEND, MAAR HEEFT SCHÄFER SHOP WETEN OM TE BUIGEN TOT EEN USP?
Persoonlijk contact. Bij ons heeft ieder bedrijf een eigen accountmanager in de buitendienst en een commercieel medewerker op de binnendienst als aanspreekpunt. Veel bedrijven roepen dit namelijk wel, maar vaak geldt dit niet voor alle klanten of kom je binnen op een groot customer service center waar je iedere keer een ander te spreken krijgt. Bij ons is dat niet zo. Om nog maar te zwijgen over chatbots… Bij ons zijn dat direct medewerkers.
5. WAAR ZIE JE SCHÄFER SHOP OVER 5 JAAR?
Dan hebben we een vaste plek in de Nederlandse markt verovert en zijn we het voorbeeld voor de groep geworden.
Meer weten? Kijk op Schäfer Shop Arnhem.
Nijmegen Business