5 Vragen
3 maart 2022
5 vragen aan: Lex Peters en Cristel Hodes van ANAC Carwash
1. Waarom stond ANAC Carwash Arnhem De Overmaat op de cover van Arnhem Business?
Kenbaar maken dat wij iets unieks hebben ontwikkeld binnen de carwash-branche waar onze klanten heel blij van worden, namelijk een interieur-carrousel waar de auto’s nu ook van binnen worden gereinigd. Met een coverartikel in de Arnhem Business bereiken we ook de zakelijke markt.
2. Wat is de missie van ANAC?
ANAC, a great place to shine! Medewerkers moeten met een glimlach, met plezier en met een trots gevoel naar het werk komen. Als zij shinen, zal de klant ook gaan shinen.
3. Wat kan ANAC Carwash voor de zakelijke markt betekenen?
Het wagenpark van de zakelijke markt altijd schoonhouden via ons Unlimited Programma. Onbeperkt wassen vanaf 24 euro per maand per auto. Voor meerdere auto’s hebben wij aantrekkelijke aanbiedingen (Unlimited Together).
4. Hoe zou ANAC Carwash graag omschreven willen worden door klanten?
Wederom: A great place to shine! Klanten moeten met een glimlach het terrein opkomen en met een grotere glimlach verlaten. Een tevreden klant is immers de beste ambassadeur voor ANAC.
5. Wat is voor jouw het ultieme gevoel van ondernemerschap?
Voorop lopen in de autowas-markt. Dit doen wij door innovatie en doorontwikkeling van onze producten. Mooi voorbeeld daarvan is de ontwikkeling van de interieur carrousel in Arnhem; 2,5 jaar lang bezig zijn met het uitwerken van een idee en deze uiteindelijk daadwerkelijk bouwen.
Meer weten? Kijk op ANAC.