Artikelen
26 oktober 2020
5 VRAGEN AAN: Lonneke van der Weyden van Keijser&Co
1. WAAROM WILDE KEIJSER&CO GRAAG OP DE COVER VAN NIJMEGEN BUSINESS STAAN?
“We hebben regelmatig contact met Bas Gilling over de ontwikkelingen rondom de nieuwe showroom van Keijser&Co in het Arsenaal. Voor ons was het erg leuk om het verhaal op deze manier te delen met de lezers van Nijmegen Business. En als je dan mooi op de cover gezet wordt is dat extra leuk natuurlijk!”
2. WAAROM ZOU JE NIJMEGEN BUSINESS AANRADEN BIJ ANDERE ONDERNEMERS?
“We hebben ontzettend veel positieve reacties gehad op de netwerkborrel, maar zeker ook daarna via social media en LinkedIn. Het bereik van Nijmegen Business is dus behoorlijk groot.”
3. WAT IS DE BELANGRIJKSTE LES VOOR ONDERNEMERS DIE JE ZOU WILLEN DELEN?
“Een lastige vraag, maar zelf vertrouw ik altijd op mijn intuïtie en creativiteit, daar kom je heel ver mee. En blijf relativeren! Als iets tegenzit, gaat iets anders vaak juist heel goed. Blijf dus positief!”
4. WAAR HOOP JE OVER EEN JAAR TE ZIJN?
“In onze tweede showroom in Grave. Daar zijn we nu natuurlijk erg druk mee, dus volgend jaar hopen we samen met onze partners de bezoekers van het Arsenaal te kunnen voorzien van een echte totaalbeleving op het gebied van interieur, kunst, lifestyle en design.”
5. ZIJN ER NOG INTERESSANTE ONTWIKKELINGEN BETREFT HET ARSENAAL NA DE PUBLICATIE?
“De verbouwing is nog steeds gaande. We gaan binnenkort de nieuwe naam bekendmaken, ook zullen de eerste partners worden onthuld. Iedereen die de ontwikkelingen wilt volgen kan onze socialmediakanalen in de gaten houden. We kijken er erg naar uit om de deuren te kunnen openen van het Lifestyle Center en iedereen kunnen laten zien waar we al die tijd zo hard aan hebben gewerkt. De showroom en stores, maar ook het restaurant en het boetiekhotel worden echt iets exclusiefs. Ik kan niet wachten om te delen wat we met het Lifestyle Center kunnen bieden aan iedereen.
Meer weten? Kijk op Keijser & Co.
Nijmegen Business