Artikelen
21 maart 2014
Baker Tilly Berk op zoek naar visie van ondernemend Nederland
Baker Tilly Berk doet in maart en april onderzoek naar de visie op ondernemen in Nederland. Ondernemers zijn continu bezig met de toekomst van hun bedrijf. Wordt het overleven of gaat een ondernemer voor groei? Is er ruimte om te investeren en zo ja, kiest de ondernemer dan voor innovatie of extra personeel? De uitkomsten van het onderzoek worden begin juni gepresenteerd.
Baker Tilly Berk doet onderzoek naar de ambities en plannen van ondernemend Nederland. Het onderzoek kijkt naar een breed spectrum van strategische-, financiële- en operationele aspecten van een onderneming. Zo wordt op beleidsniveau onder meer gekeken naar de aanwezigheid van een missie en strategie en het belang daarvan. Ook wordt het toekomstperspectief van een onderneming onder de loep genomen – wordt er ingezet op groei, consolidatie of zelfs verkoop?
Om het onderzoek tot een succes te maken zoekt Baker Tilly Berk zo veel mogelijk respondenten. Professionals die tot de doelgroep behoren zijn onder meer bestuurders, DGA’s, financieel directeuren en ondernemers werkzaam in het MKB. De link naar het onderzoek is te vinden op www.bakertillyberk.nl/visieopondernemen.
Nijmegen Business