Artikelen
11 februari 2017
Creaforti wint belangrijke KPN award
Met 3 nominaties op zak en een dosis zelfvertrouwen afgewisseld met zenuwachtig grapjes maken, reisde Creaforti donderdag 9 februari met 12 collega’s af naar het hippe ‘B Amsterdam’. In deze locatie hield KPN haar jaarlijks Business Partner event onder de naam ‘KPN Strongest Partner Challenge’.
Van nominatie naar award
Na een aantal presentaties en award uitreikingen waarbij Creaforti niet in de prijzen was gevallen, kwam de categorie ‘Ondernemerschap’ aan bod. Wederom zaten ze op het puntje van hun stoel. Na het bekende tromgeroffel was daar dan de ontknoping: Creaforti wint de award voor de ‘Meest effectieve communicatiecampagne’.
Digitaal veilig werken
Remco Doeve (verantwoordelijk voor externe communicatie bij Creaforti) motiveert zijn enthousiasme over het winnen van deze award: ‘Onze communicatie is sterk gericht op bewustwording rondom digitale veiligheid, cybercrime en privacy. Dat de jury ons hiervoor een award toekent, motiveert ons extra om deze ingeslagen weg voort te zetten en relaties te blijven helpen bij digitaal veilig werken.’
Vakjury reikt prijs uit
Vivienne van Eijkelenborg (zakenvrouw 2016) reikte als lid van de vakjury de prijs uit aan Daniel Fischer (sales manager Creaforti) en prees Creaforti voor de wijze van communicatie en de uitgevoerde acties. De jury betond verder uit Joris van Oers (Executive Vice President) en Jim Stolze (o.a. oprichter van TEDxAmsterdam).
Klanttevredenheid
Dat de award veel voor Creaforti betekent is logisch volgens Daniel Fischer: ‘Wat we nog belangrijker vinden is dat onze klanten ons ook steeds meer herkennen in de rol van adviseur en kennispartner. Er is nog veel werk te verrichten, maar 3 nominaties en een award bewijst voor mij wel dat we op de goede weg zitten. Daarbij is Klanttevredenheid voor ons een zeer belangrijke graadmeter.’
Arnhem Business