Artikelen
26 juli 2019
DIRECT Klantcontact & DIRECT Payrolling: Wij maken ondernemen makkelijk
Wat 26 jaar geleden kleinschalig begon met een telefoonservice om bedrijven 24/7 telefonische bereikbaarheid te bieden, is inmiddels uitgebreid tot zo veel meer. “Nog steeds zorgen wij ervoor dat onze klanten altijd bereikbaar zijn”, vertelt Aaltje Cornelies, directeur DIRECT Klantcontact. “Tegenwoordig niet meer alleen telefonisch, maar ook online.” Elf jaar geleden is daar nog een tweede tak van sport bij gekomen: payrolling en HR. “Alles om ondernemen makkelijk te maken”, aldus Marjan Verrijzer, directeur DIRECT Payrolling.
“Beide takken van sport vallen onder de DIRECT Service Groep”, vertelt Aaltje. Een naam die ook opvallend prijkt op het bedrijfspand aan de Jansbuitensingel in Arnhem. “Het is ook een echt Arnhems bedrijf. 26 jaar geleden begonnen we met een teleservice en inmiddels werken we met een team van ruim honderd medewerkers met één missie: ondernemers helpen uitblinken in hun klantcontact en personeels-zaken.”
Een klantvriendelijker Nederland
Hierbij kan het volgens Aaltje gaan om zzp’ers die ook bereikbaar willen zijn als ze zelf met een klus bezig zijn of in wiens branche 24/7 bereikbaarheid noodzakelijk is tot grote bedrijven die willen uitblinken in hun klantcontact. “Bereikbaarheid van bedrijven is namelijk cruciaal voor het imago en de klantenbinding. De consument stelt steeds hogere eisen aan de service die bedrijven verlenen en wij maken het ondernemers mogelijk om daaraan te kunnen blijven voldoen, met als uiteindelijk doel een klantvriendelijker Nederland.”
Dienstverlening op maat
Aaltje heeft het dan niet alleen over het aannemen van telefoongesprekken als de onderneming zelf niet bereikbaar is, maar bijvoorbeeld ook over het beantwoorden van e-mails, live chats, WhatsAppjes en social media berichten. “Maar net waar jij als klant behoefte aan hebt. Inmiddels verzorgen we de bereikbaarheid van bijna duizend bedrijven die wij stuk voor stuk dienstverlening op maat bieden met DIRECT Klantcontact.”
Meer weten? Kijk op www.directklantcontact.nl
Klanten binden
“En dat is ook precies wat we bij DIRECT Payrolling bieden”, neemt Marjan het stokje over. “Maatwerk voor iedereen als het gaat om payrollservices en andere personeelsdiensten zoals loonadministratie en HR-advies. Allemaal tijdrovende zaken waarbij wij de ondernemer kunnen ontzorgen. Voor wat voor een uitdaging de klant ons ook stelt, we zeggen niet snel nee, maar proberen altijd een passende oplossing te vinden. Dat is ook mede waardoor wij ons weten te onderscheiden in de markt.” Iets wat volgens Marjan heel belangrijk is. “Je moet klanten aan je zien te binden en dat is best lastig in deze tijd. Maar wij slagen daar bijzonder goed in, al zeg ik het zelf.”
Kennispartner en meer
Belangrijk is het volgens Marjan dan ook om een stapje extra te zetten voor je klanten en net iets meer te bieden dan puur de standaard werkzaamheden. “Om die reden organiseren we binnen DIRECT ook regelmatig kennisevents over tal van relevante onderwerpen, zoals de wet- en regelgeving, maar bijvoorbeeld ook over werving en selectie via LinkedIn.” Onderwerpen waarover de aanwezigen na afloop van de events naslagwerken mee krijgen met de nodige informatie. “We willen namelijk eveneens kennispartner van onze klanten zijn om ook zo weer het ondernemen een stukje makkelijker te maken. Want dat is waar het voor ons uiteindelijk allemaal om draait: ondernemers ontzorgen, zodat zij zich volledig kunnen focussen op hetgeen waarvoor ze ondernemer zijn geworden.”
Meer weten? Kijk op www.directpayrolling.nl
Arnhem Business