Artikelen
1 februari 2017
Drie KPN nominaties voor Creaforti
Wat zijn ze trots. Creaforti is namelijk genomineerd voor maar liefst drie KPN nominaties. Op alle drie de nominaties kan je stemmen. Of ze nu winnen of niet, Creaforti ziet de nominatie als bevestiging dat ze op de goede weg zijn. Dat bleek ook al uit het recente onderzoek Klanttevredenheid.
De categorieën
Voor de volgende drie onderdelen zijn ze genomineerd. Je kunt stemmen op één of meerdere cases.
KENNIS: MEEST INNOVATIEVE KENNISPARTNER
Creafori is voor deze case genomineerd vanwege de relatie met de klant. Zo hebben ze tips gegeven rondom de RFP. Deze is succesvol beantwoord. KPN: ‘Een business case waarin telecom en IT-diensten zitten. Doordat voor de klant belangrijke thema’s zijn gebruikt en Creaforti zich als kennispartner heeft opgesteld, zijn reguliere telecom en IT-diensten relevant gemaakt.’
ONDERNEMERSCHAP: MEEST EFFECTIEVE COMMUNICATIECAMPAGNE
Creaforti heeft een jaarplan opgesteld met doorlopende activiteiten op thema Digitale Veiligheid. KPN: ‘Met flink aantal originele activiteiten, waaronder usb-stick en vliegen met Cessna, die aansluiting hebben op thema. Origineel. Creatief.’
PRESTATIE: BUSINESS DEAL VAN HET JAAR
Een grootzakelijke klant heeft Creaforti op diverse terreinen geholpen. De onderstaande samenvatting geeft een goede indruk.
Redenen voor de nominatie volgens KPN:
- C-Level relatiebeheer
- Strategisch issue vertaald in oplossing
- Outside in benadering
- Lange termijn contract voor verdere groei
> Breng je stem uit voor Creaforti
Arnhem Business