Artikelen
10 mei 2019
Evenement: Blink uit in Online Klantencontact
DIRECT Klantcontact organiseert woensdagmiddag 5 juni aanstaande de tweede editie van de serie kennisevents ‘Blink uit in Online Klantcontact’. Relaties en andere geïnteresseerden zijn die middag van harte welkom in het hoofdkantoor van DIRECT Klantcontact te Arnhem. Deelname aan de leerzame kennisevents is geheel gratis. Aanmelden kan via de website.
DIRECT Klantcontact weet als geen ander hoe je kunt uitblinken in klantcontact en klantbeleving. Om die kennis met relaties te delen, organiseert het bedrijf met enige regelmaat kennisevents. Tijdens deze tweede editie wordt ingegaan op de vraag hoe je als bedrijf of organisatie je klantcontactkanalen optimaal kunt afstemmen op de klant van vandaag, en dan vooral op de generatie die liever chat of appt dan belt.
Wie: Jeroen van Dam (oprichter van Torel Consultancy en o.a. gewerkt voor Parkmobile, KLM en Volvo) en Jerry Downing (oprichter van Publiek Interactief en werkt voor Transavia)
Wat: Blink uit in Online Klantcontact
Waar: het pand van DIRECT Klantcontact, Jansbuitensingel 7, 6811 AA Arnhem
Wanneer: woensdag 5 juni 2019
Hoe laat: 14.30 – 18.30 uur
De sprekers:
Bij een leerzaam programma horen ook inspirerende sprekers. Zo is Jeroen van Dam, van Torel Consultancy en Jerry Downing van Publiek Interactief uitgenodigd.
Jeroen van Dam
Torel Consultancy
Jeroen van Dam, van Torel Consultancy, helpt organisaties om met digitaal klantcontact te zorgen voor loyale klanten, blije medewerkers en succesvolle organisaties. Jeroen heeft dat gedaan voor en bij organisaties als Robeco, Parkmobile, Philips, KLM en Volvo. Dat doet hij vanuit de overtuiging dat technologie niet langer het probleem is bij verbeteren van digitaal klantcontact.
Tijdens zijn sessie neemt Jeroen jullie mee door stil te staan bij een aantal algemene trends zoals continu stijgende klantverwachtingen. Hij bespreekt de hype rond digitaal klantcontact. Wat is de echte waarde van begrippen als ‘Chatbots’, ‘Messaging’ en ‘Whatsapp als servicekanaal’? Als afsluiting geeft hij praktische houvast als je het digitaal klantcontact van jouw organisatie wilt verbeteren. Met zijn bedrijf, Torel, ondersteunt hij bedrijven door middel van ‘quick-scans’ op zoek naar kansen.
Jerry Downing
Publiek Interactief
Jerry Downing is de grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia en heeft zijn sporen als manager webcare verdiend. Hij is een veel gevraagde, enthousiaste en bevlogen social media-trainer en -spreker, die het belangrijk vindt om te onderzoeken en te spiegelen. Social care vormt volgens hem de voelsprieten van elke organisatie. Zijn uitgangspunt is altijd: de burger centraal.
Tijdens zijn sessie neemt Jerry jullie mee in de materie van social media en webcare. In de wereld van social media kunnen de grenzen tussen het privé- en professionele leven onduidelijk zijn. Met onbedoelde, negatieve gevolgen voor eigen reputatie, die van een ander of van je organisatie. Jerry laat op een interactieve wijze zien hoe zichtbaar je nu eigenlijk bent en geeft tips over afscherming en je manier van presenteren op social media.
Aanmelden
Wil je verzekerd zijn van je plek? Meld je dan gratis aan voor dit evenement (t.w.v. €249,-) via www.directklantcontact.nl
Over Direct Klantcontact
Sinds de oprichting in 1992 is DIRECT Klantcontact uitgegroeid tot dé landelijke specialist op het gebied van bereikbaarheid. Het Arnhemse bedrijf beantwoordt binnenkomende telefoontjes, e-mails, live chats en WhatsApp-berichten van ongeveer 1000 opdrachtgevers. DIRECT Klantcontact weet daardoor als geen ander hoe je kunt uitblinken in klantcontact en klantbeleving. Om die kennis met relaties te delen, organiseert het bedrijf met regelmaat diverse evenementen.
Arnhem Business