Artikelen
1 oktober 2014
Gratis organisatieprocessen scan voor leden van Businessclub JVC
Branko Godijk is als directeur van Ricoh Document Center Nijmegen uitermate positief gestemd. “Het gaat goed, we hebben mooie producten en veel kennis om klanten intensiever te ontzorgen en te helpen. Tegenwoordig worstelt ieder bedrijf met digitalisering, hoe ga je daar als bedrijf nu slim mee om en waar liggen de kansen om nog efficiënter te werken en hoe pas je de organisatie daarop aan? Daar zijn wij goed in, in het zoeken naar de beste kansen bij onze klanten en die waardering spreken zij met regelmaat uit. Bovendien merken wij dat de investeringsbehoefte langzaam weer aantrekt.”
Dat wil volgens Branko Godijk (42 jaar) niet zeggen dat het ‘business as usual’ is. “Ook wij veranderen voortdurend, met Ricoh Nederland lopen wij bijvoorbeeld continu voorop in de digitale ontwikkelingen. Zo werken wij bijvoorbeeld al tijden volledig in de Cloud, met alle behorende voordelen en zijn wij veranderd van een traditionele hardware-leverancier naar een volledige IT-dienstverlener, die ook de benodigde hardware levert.
In Nijmegen staan wij klaar voor de volgende stap. Ons dienstenpakket wordt de komende jaren in het belang van onze klanten nog breder, dieper, transparanter uitgebreid. Dit doen wij voor grotere landelijke bedrijven, maar ook de MKB-er op de hoek, al deze klanten zijn ons lief. Ricoh Document Center Nijmegen heeft in de jaren een uitstekende naam opgebouwd en dat levert gelukkig veel trouwe klanten op. Want is er een keer een probleem, dan wordt dat altijd netjes opgelost, omdat we het belangrijk vinden dat onze klanten goed geholpen worden en tevreden zijn.”
JVC Cuijk
Wil je klanten houden, dan moet je ze volgens Branko Godijk goed kennen. “Daar begint het mee, dan kun je ze gericht ondersteunen. Een klant is geen nummer, we lopen er hard voor. Er is nauwelijks nog sprake van prijsonderscheid in de markt, dus je moet het winnen op de kwaliteit van je dienstverlening. Dan praat je bijvoorbeeld over service en betrouwbaarheid en dat zijn voor ons speerpunten. Daarom viel me de introductie bij JVC Cuijk ook op. Ik werd geïntroduceerd en echt aan collega-leden voorgesteld. Je wordt niet in het diepe gegooid, er is aandacht, dat werkt. Bovendien kloppen de bijeenkomsten. Een combinatie van informatief en gezellig. Ik voel me als een vis in het water.”
Bijzondere aanbieding
Branko Godijk gelooft heilig in het concept van geven en nemen, het één kan niet zonder het ander. “Daarom bieden wij leden van de businessclub JVC een gratis scan aan van hun organisatieprocessen, van ICT tot telefonie, afdrukapparatuur en digitale documentopslag, het complete plaatje, met uiteraard een rapport met verbeterpunten. Dat is zeer de moeite waard, dat garandeer ik persoonlijk, daar mag iedereen me op aanspreken. Geïnteresseerd? Mail branko.godijk@ricoh.nl of bel me op 06 2151 0800. Dan komt het goed.”