Artikelen
13 september 2019
Ilse Harmelink nieuwe directeur Marketing, Communicatie & Business Development bij Flynth
Vanaf september is Ilse Harmelink (1969) bij Flynth adviseurs en accountants gestart als directeur Marketing, Communicatie & Business Development. Haar missie: werken aan de groei van Flynth als sterk en zichtbaar merk.
Harmelink verdiende haar sporen als marketeer bij organisaties in zowel profit als non-profit sector. Ze verzorgde onder andere de marketing voor Het Nationale Park Hoge Veluwe en bij Achmea de digital marketing van meerdere merken. Meest recente wapenfeit: het optuigen van de citymarketingfunctie voor de regio Apeldoorn. Met Apeldoorn Marketing bouwde ze niet alleen een merk op, maar richtte ze ook een organisatie in om Apeldoorn goed voor het voetlicht te brengen bij bewoners, bedrijven en bezoekers.
“Flynth neerzetten als sterk, zichtbaar merk”
Voor en door ondernemers
Merken versterken, marketingafdelingen inrichten, gerichte inzet van digitale marketing. De rode draden in de carrière van Harmelink sluiten goed aan op de nieuwe uitdaging bij Flynth. Toch gaf dit niet de doorslag. Harmelink: “De ontstaansgeschiedenis en het DNA van Flynth – voor en door ondernemers – spreken mij enorm aan. Een bedrijf dat andere bedrijven helpt met groeien en ook een sociaal karakter heeft: het bedrijf investeert in mensen én in de maatschappij. Flynth is geworteld in de regio, met zorg voor de klant en voor elkaar. Dat merk wil ik zichtbaar en sterk maken. Zorgen dat iedereen weet waar Flynth voor staat – een bedrijf waar ondernemers altijd terecht kunnen met hun vragen én waar mensen graag voor werken. De marketingafdeling klaarmaken voor de toekomst en klanten en medewerkers meekrijgen in deze transitie. Daar zit ook een groot deel van mijn uitdaging, mijn ondernemerschap.”
Arnhem Business