Artikelen
13 oktober 2016
Impact Personeel bestaat 10 jaar: Tijd voor een feestje!
Succes maak je samen! Dat weet directeur Edwin Jansen van Impact Personeel als geen ander. Daarom heeft hij het tienjarig bestaan uitbundig gevierd met een spetterend feest op evenementenlocatie Watergoed.
Impact Personeel met vestigingen in Elst, Hoorn en Rotterdam richt zich op het uitzenden en detacheren van personeel, werving en selectie en payrolling. Edwin is de commerciële man onderweg. “Mijn medewerkers krijgen veel verantwoordelijkheid. Zij nemen zelf beslissingen en gaat het mis, dan stuur ik achteraf bij. Ik waardeer hun inzet, samen hebben we aan het bedrijf gebouwd. Daarom stel ik ze met trots voor.”
Wilco van Zomeren is de stille Willem van het kantoor. “Ik ben verantwoordelijk voor de boekhouding, de financiële administratie en verwerking van salarissen. Wij hebben een compact team, daarom weet iedereen overal van af. Een klant wordt niet van het kastje naar de muur gestuurd. Mijn vrouw heeft een gastouderbureau. Soms is het net een kippenhok, dan ben ik blij dat ik mag werken. Al zijn mijn collega’s door alle grappen en grollen ook net volwassen kinderen.” Joost Vink vindt zichzelf rustig. Maar Wilco is écht de rustigste. “Na mijn stage MBO-4 hier, doe ik nog steeds werving en selectie. Ik maak de margeoverzichten en verzorg deels de administratie voor onze kantoren. De klant staat centraal: overal wordt een mouw aan gepast. Mijn leven draait om voetbal. Ik ben een echte Ajacied. Toen ik een Ajax-shirt op kantoor heb laten afleveren, ben ik uren op zoek geweest naar het pakketje. Door Vitesse-aanhanger Edwin verstopt in de kast.”
Annelie Burgers is een sfeermaker en samen met Ivo de gangmaker. “Dagelijks bezoek ik klanten, houd intakegesprekken met kandidaten en onderhoud alle contacten. We gaan voor de beste match waarbij alles goed geregeld is. Met z’n allen trekken we de kar. Ons werk is afwisselend en dynamisch. Op een leuke manier maken we grappen over collega’s. Ik maak er graag een feestje van, op kantoor maar ook bij de klant. Een goede sfeer bevordert ons drukke werk.”
Bowi Teunissen bewaart de rust in de hoek van Ivo en Annelie. “Mijn werk draait volledig om de zorg: ik doe de planning, werving en selectie en heb klantcontact. De vrijheid die we krijgen is groot. Edwin is geen micromanager en laat je vrij. Hierdoor kunnen wij snel schakelen en binnen een kwartier op een aanvraag reageren. Wij gaan direct aan de slag en hebben daardoor vaak de opdracht. Joost en ik volgen samen een hbo-studie HRM.”
Ivo Thijssen staat in de top 3 van de druktemakers van Impact Personeel. “De nummer één positie wisselt, maar Edwin prijkt daar regelmatig. Een hecht team zorgt voor continuïteit. Het maakt ons wendbaar en klanten kennen ons persoonlijk. Als relatiebeheerder en verantwoordelijke voor de dagelijkse gang op kantoor heb ik een veelzijdige baan. Hier geen hokjes, je doet wat er moet gebeuren waarbij de klant voorop staat. Met plezier werk ik hier vanaf de oprichting.”
De moeder van Impact Personeel, Liesbeth Penning de Vries, bemiddelt in de zorg en het onderwijs. “Wij hebben verstand van zaken en dat merken klanten. Ik heb 28 jaar in de zorg gewerkt, weet van de hoed en de rand en daardoor loopt werving en selectie soepel.” Als oudste houdt ze zich staande tussen de jonge garde. Ik maak grappen die verbazen. “Dat zou hun eigen moeder nooit doen’, ik ook niet bij mijn dochter. ;-)”
Al sinds de oprichting werkt Joost Graave tijdens vakanties en in zijn vrije tijd bij Impact Personeel. Hij is net klaar met zijn hbo-studie en is nu voor ‘het echie’ aan de slag als bemiddelaar en hij voert andere werkzaamheden uit. “Hier wil je toch gewoon blijven. Leuke klanten. Super collega’s!”
Edwin: “Er wordt veel gelachen, maar daarentegen ook hard gewerkt. Op mijn medewerkers kan ik bouwen en daardoor heb ik ruimte om bijvoorbeeld te golfen. En als je je afvraagt waarom ik zoveel zonnebrillen heb: voor mij schijnt altijd de zon.”
Meer weten? www.impactpersoneel.nl
Arnhem Business