Artikelen
8 oktober 2015
‘Is uw klant de weg wel eens kwijt?’
Naar het ziekenhuis voor een vervelend onderzoek. Je rijdt een tikkie gestrest het terrein op. In welk gebouw moet je zijn? Je loopt het ziekenhuis in, ook daar is het zoeken naar de juiste afdeling. Verhit neem je plaats in de steriele wachtkamer. Sinds vanmorgen is je gemoedstoestand er niet beter op geworden…
Een herkenbare situatie. “Niets is zo vervelend te zoeken op een bedrijventerrein of in een gebouw waar je moet zijn”, zegt Mark Voshol eigenaar van beMark. “Wij zijn specialist in creatieve oplossingen voor het visueel zichtbaar maken van je identiteit door middel van signing, bewegwijzering en decoratie. Bewegwijzering bijvoorbeeld, begint met het in kaart brengen van mensenstromen en alle looproutes. Met decoraties betoveren we de omgeving in jouw kantoor en zorgen gelijktijdig dat het meubilair de afbeeldingen niet doorkruisen. We maken een totaalplan van advies tot implementatie van de signing, de bewegwijzering of decoratie. Wij helpen je met het consistent en consequent doorvoeren van de huisstijl in en rondom jouw gebouw, dit in alle drie de facetten”.
Mark Voshol en Bob van Dam over visuele zichtbaarheid:
‘Is uw klant de weg wel eens kwijt?’
Project Manager Bob van Dam vertelt: “Als gedragswetenschapper ben ik opgeleid om gedrag te beïnvloeden. In een wachtkamer wil je dat een patiënt zich warm en comfortabel voelt, je wilt spanning weghalen. Dat kan met bepaalde kleuren of afbeeldingen. Ook als je iemand visueel een bepaalde kant opstuurt, beïnvloed je gedrag. beMark werkt voor onder andere het Radboudumc, Smit Transformatoren, Radboud Universiteit en CWZ bijvoorbeeld.”
Het jongste project is nieuwe gevelsigning voor Hotel Credible in Nijmegen centrum. Een inspirerend hotel dat meer biedt dan alleen slapen: je kunt je er de hele dag vermaken. Bij een dergelijk eigenzinnig hotel hoort een passende uitstraling. De zelfgemaakte logoborden zijn toe aan vervanging. Hotelier Loes de Kort zag de bus mét belettering van beMark rijden. Ze heeft direct gebeld. Loes vertelt: “Het was beMark snel duidelijk wat wij wilden, zonder veel uitleg. Eerst is er een quickscan met prijsopgave gedaan, waarbij alles ingemeten is. Ik was onder de indruk van de presentatie van het ontwerp: realistische Photoshop-impressies van het vooraanzicht en zijaanzicht zowel bij dag als nacht. We weten waar we aan toe zijn, een prettige samenwerking tot nu toe”.
“De Marquees letters met LED lampen zijn nu in productie. In de volgende editie van Nijmegen Business laten we het resultaat zien”, vertellen de heren enthousiast.
Arnhem Business