Artikelen
4 februari 2021
JEE-O en Linku vinden elkaar via zakelijk platform N.E.C.
Het Nederlandse sanitairmerk JEE-O heeft Linku gekozen voor het uitbouwen van de digitale marketingstrategie. De samenwerking omvat naast strategie en uitvoering ook conceptontwikkeling en conversie-optimalisatie.
De basis van de samenwerking is gelegd bij N.E.C. Business & OSRN, het zakelijke platform van de voetbalclub. Manager commerciële zaken Martijn Ruiter is content met de samenwerking tussen deze twee Nijmeegse bedrijven. “Het geeft me elke keer een goed gevoel als er twee bedrijven door toedoen van ons netwerk elkaar zakelijk weten te vinden. Zowel JEE-O als Linku steunen de club al jaren. Een bewijs dat een netwerk lidmaatschap onderdeel van je bedrijfsplan moet zijn.”
JEE-O heeft een duidelijke filosofie: levensgenieters elke dag een ongekende belevenis geven met ruimte en rust voor lichaam en geest. Het luxe, minimalistische design van JEE-O maken de producten ware aandachtstrekkers in elke ruimte. De sanitairspecialist staat aan de vooravond van een digitale transitie waarbij Linku aanschuift als samenwerkingspartner.
Linku is gevestigd in Nijmegen. Als strategisch, technisch en creatief digitaal bureau ontwikkelen ze technische digitale oplossingen voor bedrijven. Dit zijn webapplicaties, websites en apps die verbonden zijn aan hun branding-, design- en marketingexpertise. Door deze expertises samen te voegen, wordt een technisch vraagstuk opgeleverd tot een digitaal product dat eenvoudig in gebruik is voor zowel de opdrachtgever als de doelgroep.
“Twee belangrijke pijlers voor JEE-O zijn verdere uitbouw van onze marktpositie en het continu blijven verrassen van onze partners”, zegt Lammert Moerman, ontwerper en oprichter van JEE-O. “Om klantwensen duidelijker in beeld te brengen voor onze retailers willen we onze website op het niveau krijgen waarvan ik een glimlach krijg. Met Linku aan onze zijde maken we dit doel haalbaar voor JEE-O. In oktober is onze nieuwe website live gegaan waar we erg tevreden over zijn.”
Geert Rutten, directeur bij Linku, is enthousiast over de samenwerking: “Het is prachtig om voor merken te werken met internationale allure, zoals JEE-O. Daarnaast is Nijmegen onze gedeelde oorsprong die de samenwerking extra bijzonder maakt. Met ons team van vakspecialisten op het gebied van development, branding, design en marketing zijn we een verlengstuk van JEE-O. De samenwerking is voortvarend van start gegaan en we zijn vol energie de nieuwe koers aan het uitbouwen.”
Meer weten? Kijk op NEC Business.
Nijmegen Business