Artikelen
24 april 2015
Maarten van Bokhoven over Stijl & Vorm
Maarten van Bokhoven is met 28 jaar nog jong, maar toch heeft hij met zijn bedrijf Stijl & Vorm al veel stappen gemaakt. Hij startte al tijdens zijn studie in de kantine van de HAN en op zijn studentenkamer. Nu geeft hij vanuit Groenveste aan de Velperweg leiding aan zes medewerkers en de volgende stap komt er aan. Een belangrijke stap naar voren.
Stijl & Vorm houdt zich bezig met webdesign en online marketing. “Dat doen we goed, we maken onze slogan ‘Stijl & Vorm maakt jonge bedrijven gerenommeerd en gerenommeerde bedrijven weer jong’ volledig waar door verder te denken dan alleen een website of webshop. Natuurlijk is creatie belangrijk, maar het is in onze visie niet meer dan een onderdeel van een proces. Het gaat steeds meer om communicatie met doelgroepen, om marketing en de bijpassende strategie. Daarom willen we een nieuwe stap maken, inzetten op een koers die ons in contact brengt met klanten die ons in een vroeg stadium over hun marketingcommunicatie laten meedenken. Daar hoort wat ons betreft ook een nieuwe inspirerende omgeving bij, dus verhuizen we op 1 september naar het Rozet Centre.”
Mogelijkheden
Volgens Maarten van Bokhoven komen in de nabije toekomst on- en offline weer dichter bij elkaar. “Denk bijvoorbeeld aan interactieve schermen in een winkel, waarbij je het webshoppen en winkelen combineert. Daar gaan we onze klanten bij helpen, in eenmalige opdrachten of in pakketten. In feite zijn we in staat om een deel van hun marketingafdeling over te nemen, hun bedrijfsproces via digitale media te ondersteunen. Dat gaat veel verder dan het bouwen van een creatieve en mooie website. Natuurlijk kunnen we dat goed, maar we willen verder en we zien in de volgende stap nog veel ongebruikte mogelijkheden.”
SJOA
Maarten werd een half jaar geleden op aanraden van Marwin Melis lid van SJOA. “Ik ben dus ‘the new kid on the block’, maar inmiddels al aardig ingeburgerd. Ik zie het belang van netwerken echt in, alleen moet je er tijd voor vrij willen maken. Ik voel me er goed thuis. We hebben de opdracht gekregen om eens goed naar hun huisstijl en site te kijken, wat mij betreft het ultieme bewijs dat netwerken werkt.”