Artikelen
16 november 2017
Marleen Grijn van Call-4us: ‘Ik ben gegroeid als ondernemer. Nu kan Call-4us groeien’
Een jaar geleden zat ik aan dezelfde tafel met Marleen Grijn van Call-4us. Alleen zie ik een ander mens. De 24-jarige Operational manager heeft een metamorfose ondergaan. Dan bedoel ik niet dat haar haarkleur veranderd is van bruin naar blond. Van een verlegen, ietwat teruggetrokken meisje is ze getransformeerd naar een daadkrachtige manager die weet wat ze wil. Enthousiast en vol ambitie. Marleen Grijn is gegroeid als ondernemer en klaar voor de groei van haar bedrijf.
Inbound telefoonverkeer
Marleen: “Zo’n anderhalf jaar geleden ben ik gestart met Call-4us. In beginsel richtten we ons op het inkomend telefoonverkeer van de elf vestigingen van RRS. Een groot landelijk rioleringsbedrijf dat specialist is in het ontstoppen, reinigen, inspecteren en lokaliseren van riolering, afvoer en toilet. Als klantenservice van RRS krijgen we particulieren en bedrijven aan de lijn met een rioolprobleem. Soms volledig in paniek. Het eerste wat je doet, is empathie tonen en zorgen dat de persoon de rust weer vindt. Vervolgens zorgen we voor een snelle oplossing van het rioolprobleem. De kwaliteit van de klantenservice van RRS is op het gewenste niveau gebracht. Daarom zijn we klaar voor nieuwe projecten en opdrachtgevers.”
Vallen en opstaan
“Ik heb veel geleerd het afgelopen jaar. Ik besef dat ik jong ondernemer ben. Inmiddels hebben we zo’n 30 goed opgeleide en enthousiaste medewerkers. Een deel werkt fulltime en is dedicated callcenter agent. Het andere deel werkt parttime. Als Operationeel manager focus je op de flexibiliteit van je organisatie, de kwaliteit van de dienstverleningen en de relatie met de opdrachtgever. Je moet duidelijk zijn en grenzen trekken. Die wijsheid heb ik ondertussen. Je wilt geen fouten maken, maar je leert door vallen en opstaan. Ik ben en voel me verantwoordelijk. De vestigingsmanagers van RRS spreken mij aan als iets mis gaat. Dan ben ik niet meer ‘de dochter van’, maar de verantwoordelijk manager. Call-4us run ik samen met een gedreven team. Ik sta nu veel meer open voor feedback en ervaringen van anderen. Vertel maar, daar word ik wijzer van. Voorheen was ik meer met operationele zaken bezig. Nu vertrouw ik op mijn teamleiders en delegeer ik meer. Zij sturen de agents aan. Hierdoor heb ik mijn handen vrij voor rapportages, strategie en new business.”
Verbreding dienstverlening
“Call-4us is goed in het voeren van kwalitatief inhoudelijke telefoongesprekken en opdrachtverwerking behorende bij een excellente klantenservice. We kunnen dat ook voor soortgelijke bedrijven als RRS verzorgen. Denk daarbij aan loodgieters, installatiebedrijven, aannemers, glasservicebedrijven en slotenmakers. Bijkomend voordeel: we hebben ervaren planners die monteurs zo efficiënt mogelijk op postcodegebied inroosteren. Daar kunnen deze bedrijven ook van profiteren. We zijn bezig om onze nachtdienstservice uit te breiden. Daarnaast zijn we onze dienstverlening aan het verbreden. Voor Impact Personeelsdiensten verzorgen wij het telefonisch debiteurenbeheer. Impact Personeelsdiensten komt niet toe aan het nabellen van openstaande facturen. Wij nemen dit uit handen. Een select aantal medewerkers is hiervoor speciaal getraind. We voeren enigszins druk uit, maar op een plezierige manier. Impact Personeelsdiensten kan onze handelingen real time volgen, we werken met hetzelfde CRM-systeem. Een prettige samenwerking, dat smaakt naar meer.”
Kwalitatief inhoudelijke gesprekken
“Inhoudelijk willen we een beller professioneel te woord kunnen staan. Daarom trainen we onze medewerkers en willen we kennis van zaken hebben van de desbetreffende branche of het product. Wij vinden het leuk om mensen telefonisch te helpen. Dat doe je niet tijdens een vluchtig contact. Als ondernemer heb ik me ontwikkeld. Ik sta er. Kom maar op.”
Meer weten?
Call-4us is gereed voor nieuwe klanten en projecten.
Bel Marleen Grijn op 026 – 203 12 12. Of kijk op www.call-4us.nl
Arnhem Business