This Play Media
7 oktober 2022
Mobiel adverteren belangrijker dan ooit
Online adverteren is inmiddels een onmisbaar onderdeel van een goed marketingplan. Of je nu landelijk opereert en je focust op merkbekendheid, of juist een lokale mkb-er in Nijmegen bent met een specifieke doelgroep. Waar je vroeger met één advertentie de massa bereikte, kun je nu één op één adverteren waardoor het adverteren veel meer kansen biedt.
Mobiel adverteren
This Play Media is hét bureau voor display advertising en helpt bedrijven online zichtbaar te zijn op de juiste plek, de juiste tijd én onder de gewenste doelgroep. En dat gewoon op de smartphone van de gewenste doelgroep. De gemiddelde Nederlander spendeert immers meer tijd op zijn mobiel dan dat hij of zij de papieren krant leest of televisie kijkt. Sterker nog, de krant wordt online gelezen en Youtube is wereldwijd meer dan 10 miljard keer gedownload. Ook wanneer we op zoek zijn naar een nieuwe woning scrollen we door het woningaanbod van Funda en de bestelbusjes rijden af en aan door de straten met online bestelde artikelen. Let’s face it… we zijn onlosmaakbaar verbonden met onze smartphone. Daarom is de smartphone bij uitstek geschikt als advertentiemedium.
Grootste aanbod uitgevers
This Play Media is een grote speler op de markt van display advertising op mobile devices en is gevestigd in Nijmegen. Oprichter en Managing Director Ivan Tadic vertelt: “De kracht van TPM is het feit dat deze organisatie onafhankelijk is gebleven en niet gebonden is aan een beperkt aantal uitgevers. Hierdoor is het mogelijk om naast de grote titels zoals Telegraaf.nl, Nu.nl, Funda.nl ook te adverteren op ontelbare apps en kleinere, lokale websites. Dat kan weer heel interessant zijn voor de lokale mkb’ers. Zo is Plus Verbeeten zichtbaar op grote nieuwssites, maar dan wel voor hun lokale doelgroep.”
Display advertising
De advertenties die ingezet worden zijn display advertenties waardoor je een visueel aantrekkelijke advertentie in kunt zetten. De designers van This Play Media zijn gespecialiseerd in het ontwerpen van display advertenties, die aan de benodigde specificaties voldoen om goed te presteren. Middels het goed inzetten van deze display advertenties kun je je doelgroep direct aanspreken, overtuigen én aanzetten tot actie middels een call to action.
Programmatic advertising
Programmatic advertising tilt het concept van TPM naar een hoger level en zorgt ervoor dat deze manier van adverteren niet mag ontbreken in de marketingmix. Geautomatiseerde systemen en algoritmes zorgen ervoor dat de advertenties worden getoond aan de juiste personen, die de accountmanagers samen met de adverteerder hebben afgebakend als de gewenste doelgroep. Reddy Keukens Heteren vindt het bijvoorbeeld belangrijk om zichtbaar te zijn rondom woonboulevard, maar dan in hun eigen werkgebied en niet dat van collega’s. Messcherpe targetting maakt het mogelijk om aan deze wensen te voldoen.
Grote klantenkring
Inmiddels zijn er meer dan 700 bedrijven die via This Play Media mobiel adverteren. En niet alleen bedrijven, maar ook diverse marketingbureaus maken gebruik van de expertise van TPM. Elke opdrachtgever heeft de beschikking tot het team van experts en een vast aanspreekpunt. Service staat dan ook hoog in het vaandel, er is ruimte voor eigen inbreng, maar er wordt ook meegedacht met de adverteerder.
Actie
Wil jij jouw marketing dit najaar een boost geven en volop zichtbaar zijn op de mobiele telefoons van jouw doelgroep? Maak dan nu een afspraak met Ivan voor een passend campagneplan voor jouw bedrijf. Elke campagne die start voor 31 oktober 2022 krijgt een gratis banner met maar liefst 30.000 vertoningen erbij! Mail ivan@thisplaymedia.nl onder vermelding van gratis banner actie of bel direct 06-23448893 voor meer informatie.
Meer weten? Kijk op This Play Media.
Marketing en CommunicatieNijmegen Business