RAN Business
20 december 2021
RAN Business creëert online een groot bereik
De B2B-magazines Arnhem en Nijmegen Business, goed bezochte zakelijke evenementen, website en socials vormen sámen het ijzersterke netwerkplatform RAN Business. Sinds alle afzonderlijke kanalen werden geïntegreerd tot één online platform, steeg het aantal unieke bezoekers fors. Meer dan 60% van die bezoekers heeft bovendien beslissingsbevoegdheid binnen hun organisatie. In vaktermen: het gemeten senioriteitsniveau is hoog. Wat RAN Business vooral wil laten zien: ook voor haar adverteerders kan ze een betere zichtbaarheid teweegbrengen.
Senioriteitsniveau
Met het adverteren van je merk is het bereiken van de juiste mensen essentieel. Dit heet senioriteitsniveau, oftewel de beslissers binnen een organisatie.
BOOOM Digital ontwikkelde de nieuwe website voor RAN Business en de online marketing specialisten van Daizy Media zorgden voor de analyses rond al het online verkeer dat volgde. We spreken Tom Scholtes, creative online marketeer bij Daizy Media, Milan brouwer, oprichter en eigenaar van BOOOM Digital en Coen Pas, verantwoordelijke voor alle online communicatie van RAN Media. Tom: “Ik ben in de verschillende analytics van de socials van RAN Business gedoken en begon met een nulmeting om het aantal unieke views in kaart te brengen. Dat deed ik vóórdat een artikel online kwam en erná. De cijfers spreken voor zich, kijk zelf maar!” Milan voegt toe: “Om eenheid te creëren die we met het samenvoegen van de sites hebben bereikt, adviseerden we om dit ook met de socials te doen.” Dat klinkt allemaal mooi, maar wat hebben ondernemers uit ons netwerk hier aan? Coen: “Door middel van ons grote online bereik kunnen we onze klanten het podium geven dat ze verdienen. Daarnaast is de doelgroep die wij bereiken super relevant: het senioriteitsniveau ligt erg hoog.”
Nijmegen BusinessArnhem Business