Impact Personeel
16 juni 2022
Scherp op kwaliteit en betrouwbaarheid
Impact Personeel is gespecialiseerd in het bemiddelen van flexibel inzetbare zorgprofessionals in de gezondheidszorg. Daarnaast bemiddelen zij in diverse overige branches op uitzendbasis of op basis van werving en selectie. Op het kantoor in Elst vertellen recruiter Babette de Bruijn en kwaliteitsmanager Margot Melis-Van Brandenburg over wat Impact Personeel bijzonder maakt.
Babette vertelt: “Op de reguliere afdeling bemiddelen we voor uiteenlopende vacatures in vrijwel alle branches. Hierbij kun je denken aan (financieel) administratieve of commerciële functies, functies in klantcontact, de logistiek, productie, de bouw en de horeca. Voor grote bedrijven en eenmanszaken, en alles daar tussenin.”
“Impact Personeel Elst is een organisatie met 16 werknemers. Een team dat gekenmerkt wordt door ervaring en ambitie. De lijnen zijn kort en de samenwerking is nauw. Wij onderscheiden ons door flexibiliteit en leveren maatwerk wanneer de standaard-oplossing niet volstaat. We denken graag mee met zowel de kandidaat als de opdrachtgever, hierin investeren we veel. Hiervoor is een grote mate van betrokkenheid en intensief contact nodig. Het proces kan soms erg arbeidsintensief zijn. Om in de huidige marktomstandigheden snelheid en kwaliteit te kunnen blijven garanderen, ook na de plaatsing, blijven wij uitbreiden. Binnenkort starten er twee nieuwe recruiters, zij gaan direct in opleiding.” vult Margot aan.
Babette: “Waar wij ook onderscheidend in zijn, is onze wervingsstrategie. Onderdeel hiervan zijn de professionele wervingsfilmpjes die wij bij onze opdrachtgevers maken. Met deze filmpjes promoten wij onze opdrachtgevers en geven we de kandidaten een beter beeld van de organisatie en de functie. Daarnaast geven we uiteenlopende workshops op scholen.”
Net dat stapje extra
Babette vertelt verder: “Doordat we veel investeren in het contact met zowel kandidaten als opdrachtgevers, ontstaat er vaak een vertrouwensrelatie.”
Enkele praktijkvoorbeelden: “Ik kwam in contact met een Oekraïense kandidaat. Hij spreekt geen Nederlands en zeer beperkt Engels. Hij maakte op mij een erg gemotiveerde en goede indruk. Onze opdrachtgever vertrouwde op mijn inschattingsvermogen en ik ben met de kandidaat meegegaan naar het sollicitatiegesprek. Een andere kandidaat had problemen met het vervoer, ik heb haar daarom zelf naar het sollicitatiegesprek gebracht. Dankzij dit extra beetje inzet hebben beide kandidaten nu een betrekking via Impact Personeel.”
Margot: “Doordat we bij Impact Personeel in een hecht team werken en van Edwin (Jansen, de eigenaar) de ruimte krijgen te investeren, kunnen we kwaliteit blijven garanderen. Ook in de huidige markt. Kwaliteit en aandacht zijn onze uitgangspunten. Dit is hoe Babette en haar directe collega Annelie voor de reguliere afdeling van Impact Personeel impact maken.”
Meer weten? Kijk op Impact Personeel.
Personeel en OrganisatieArnhem Business