Artikelen
13 april 2017
‘Vergroot gratis je bereikbaarheid met OZMO’
‘Blijft u even aan de lijn? U wordt zo spoedig mogelijk geholpen.’ Wachten staat bovenaan de lijst van ergernissen en helaas ontkomen helpdesks daar niet aan. Daarom is het van groot belang om de wachttijd zoveel mogelijk te beperken en klanten zo persoonlijk mogelijk verder te helpen. Optimale bereikbaarheid met een maximale gebruikerservaring is kinderspel met de cloud telefonieoplossing van OZMO.
Als programmeur in de IT wist Remco Eikhout precies wat hij nodig had. Het bestond alleen nog niet. “Bij mijn vorige werkgever hadden wij een wensenlijst voor telefonie waar je ‘u’ tegen zei. Er waren veel thuiswerkers, dus velen van ons zaten niet op kantoor. Toch moesten we telefonisch goed bereikbaar zijn, want een helpdesk in onze branche was cruciaal. We zochten onder andere naar een systeem waarbij je informatie van klanten meteen ziet bij een inkomende oproep en wilden daarnaast het systeem integreren met mobiele telefonie. Al met al was er geen enkel bedrijf dat ons de oplossing kon bieden. We moesten genoegen nemen met minder.”
“Sorry met wie… Justin?… Even in het systeem kijken…”
Pure magie
Nadat Remco het Swyx-telefoonsysteem ontdekte, besloot hij voor zichzelf te beginnen en hiermee zelf een IP-telefoniedienst te ontwikkelen en distribueren. Als technisch en commercieel directeur van OZMO leidt hij samen met mede-directeur Gijs van der Heijden een jong en dynamisch team van vijftien medewerkers, dat cloud telefonie oplossingen biedt aan MKB en grote bedrijven. Onlangs verwelkomde OZMO de 50.000e Nederlandse Swyx-gebruiker. Remco legt uit dat de flexibiliteit van cloud telefonie aanvoelt als magie. “Stel nou dat je naar het algemene nummer van je accountantskantoor belt en je boekhouder meteen opneemt, dan reageer je al snel met ‘dat is toevallig, jou moest ik net hebben’. Wat je niet weet is dat er een slim systeem achter zit, dat nauwgezet bijhoudt wie er belt en wie op dat moment het beste kan helpen.”
Onbegrensde mogelijkheden
Dankzij de grote flexibiliteit van hun telefoniesysteem maakt OZMO maatwerk van communicatie voor elke branche. “Vroeger installeerden wij fysieke telefooncentrales, maar tegenwoordig werkt ons systeem via de cloud. Ons datacenter in Amsterdam staat via een veilige verbinding in contact met jouw bedrijf. Met onze software maken wij een omgeving die aan te passen is aan al je communicatiewensen en hiermee zijn de mogelijkheden enorm. Bedrijven met meer dan twintig medewerkers hebben bijvoorbeeld veel baat bij het delen van beschikbaarheidsinformatie van collega’s en daar is onze software voor bestemd. Daarnaast koppelen wij eenvoudig je CRM-systeem met onze telefonie. Zo zie je meteen op je scherm wie er belt met daarbij alle informatie over de klant die relevant is, zoals openstaande offertes en gesprekshistorie. Niets voelt warmer en persoonlijker dan verwelkomd worden aan de telefoon met je eigen naam.”
‘Niets voelt warmer en persoonlijker dan verwelkomd worden aan de telefoon met je eigen naam.’
Communicatie van de toekomst
Met een digitale telefooncentrale van OZMO ben je verzekerd van de modernste oplossingen op communicatiegebied. “Naast een belfunctie zijn er vele communicatiekanalen die ons team van programmeurs creëert naar je wensen, zoals een webcare-functie via Twitter en een directe chat via WhatsApp. Aanpassingen in het systeem zijn snel gemaakt, waardoor je je pakket in no-time uit kan breiden.” Bellen via de cloud betekent ook overal bereikbaar zijn, wereldwijd. “Met ons systeem ben je overal ter wereld verbonden met jouw klanten. Via 4G ben je onderweg bereikbaar en zelfs via de WiFi-verbinding van je hotel in het buitenland sta jij je klant te woord, alsof je gewoon op kantoor zit in Nederland. Dat maakt cloud telefonie ook financieel gunstiger dan traditionele telefonie. Met een speciale app voor je smartphone heb je alle functionaliteiten van onze cloud telefonieoplossing bij de hand.”
Win je eigen telefooncentrale in de cloud
OZMO lanceert speciaal voor Arnhem Business en Nijmegen Business een winactie! “We nodigen bedrijven en ondernemers uit om zich in te schrijven via onze site. De winnaar krijgt een telefooncentrale in de cloud met de nodige apparatuur en trainingen om snel aan de slag te kunnen. Wie de prijs niet in de wacht sleept, hoeft niet lang te treuren. Iedereen die zich inschrijft, krijgt tien procent korting wanneer hij of zij kiest voor telefonie op maat bij OZMO. Zo is iedereen uiteindelijk een winnaar.”
{rsform 19}
Meer weten over deze exclusieve actie?
Kijk op www.ozmo.nl/actie en schrijf je in! Benader René Oostinga of Nikay Felen voor meer informatie tijdens de Arnhem Business en Nijmegen Business bijeenkomsten.
Arnhem Business